درخواست جبههٔ خلق برای آزادی فلسطین از آحاد شریف ملت فلسطین و آزادگان جهان

 

در مقابل سیل خونی که در غزه جاری است، کلام دیگر جوابگو نیست: برخیزید … قیام کنید … به سفارتخانهٔ دولت‌های متجاوز هجوم برید … آنها را بسوزانید … ویران کنید … خواستار توقف پمپاژ نفت و گاز به کشورهای همدست تجاوز شوید. ساعت‌ها و دقیقه‌ها حیاتی‌اند و تاریخ ما را نخواهد بخشید… مطمئن باشید که خلق فلسطین شما را ناامید نخواهند کرد.

ای مردم آزاده، دشمن فاشیست دارد انتقام خود را از اردوگاه جبالیا و همچنین اردوگاه‌های النصیرات و الشاطئ می‌گیرد و در حال ارتکاب قتل‌عام‌های فجیعی است که درجهٔ قساوت آن از آنچه نازی‌ها در تاریخ سیاه خود مرتکب شدند بیشتر است. ۶ تن بمب ویرانگر آمریکایی بر روی اردوگاه ریخته شد، فاجعه‌ای که وجدان انسانی را برمی‌انگیزد و هر کس در برابر این کشتار سکوت کند، شریک نسل‌کشی و انسانیت‌زدائی از فلسطینی‌هاست.

این یک رژیم شکست خورده بلحاظ اخلاقی، سیاسی و نظامی است که می‌خواهد بر روی دریای خون فلسطینیان به پیروزی برسد.

اردوگاه جبالیا زهدان انقلاب، نماد مقاومت و استقامت فلسطینیان، و پیشگام در نبرد برای شرافت و عزت و وظیفه است که با روحیهٔ پرصلابت، استوار و رشید خود ممتاز می‌نماید. دشمن با آغاز عملیات زمینی خود قصد دارد شکست محتوم خود را با قتل و کشتار غیرنظامیان فلسطینی پرده‌پوشی کند. درود می‌فرستیم به مردان مقاومت در تشکل‌های مختلف آن که با این تهاجم مقابله می‌کنند و به آحاد خلق ثابت‌قدم فلسطین که برغم جنگ نابودگری که دشمن علیه آنها انجام می‌دهد طرح‌های آوارگی را رد می‌کنند.

غزهٔ بزرگ با قامت قهرمانان و خون کودکانش ریشهٔ ما در دل خاک است، و از خاکستر خود برخواهد خاست.

موضع‌گیری‌های لفظی نه هواپیما را ساقط می‌کند و نه مانع از سقوط موشک بر سر مردم بی‌گناه می‌شود. بدین سبب ما خواهان آنیم که:

– همهٔ سفرای ائتلاف متجاوز اخراج شوند.

– فریاد خشم و عزت به خیابان‌های سرتاسر کشورهای منطقه رسانده شود تا پمپاژ نفت و گاز به کشورهای شریک و همدست تجاوز متوقف گردد.

– زمان آن فرا رسیده است که پایگاه‌های نظامی آمریکا در کشورهای عربی برچیده شوند.

– اتحادیه‌های کارگری در بنادر سراسر جهان خودداری خویش را از تخلیه یا بارگیری هرگونه محمولهٔ تسلیحاتی از مبدأ و به مقصد رژیم صهیونیستی اعلام کنند.

بیایید تا به خلقمان، به خودمان، به عزتمان، به آزادیمان و به حقمان به زندگی پشتگرم باشیم.

جبههٔ خلق برای آزادی فلسطین

۳۱ اکتبر ۲۰۲۳

Popular Front for the Liberation of Palestine: ‘Rise, revolt, words no longer work’

اخبار روز

چهارشنبه, ۱۰ آبان ۱۴۰۲

یک نظر بگذارید