کارگر هفت تپه: عید خونین، عید فقر، عید انقلاب!

 

  • یکشنبه, ۲۸ اسفند ۱۴۰۱

 

کانال مستقل کارگران هفت تپه دلنوشته ای از یک کارگر هفت تپه را به مناسبت فرا رسیدن سال نو منتشر کرده است که در زیر متن کامل آن آمده است:

بهار است، طبیعت لباس نو می پوشد، گل و لاله و سبزه میگویند که زمستان و تاریکی رفتنی است. امسال دختران و پسران نازنین ما در سرزمین آفتاب چه خوش درخشیدند، انگار کنسرتی باشکوه بود که جهانی را به وجد آورد. وقتی تغییر ضروری میشود، عطر انقلاب مثل باد بهاری هرجا میرود. ببینید چطور یک جامعه غم زده و فقر زده و زن کش و بچه کش و کارگر ستیز یکباره تازه شد! گوئی در لحظات مرگ، خون زندگی و امید به تن رنجورش تزریق شد تا دوباره بشکفد، تا دوباره برخیزد، تا بگوید نه هرگز تسلیم نمی شویم، تا اعلام کند درست است هر روز از ما می کشید اما دسته جمعی خودکشی نمی کنیم!

مهسا، نیکا، سارینا، آیلار، کیان، سیاوش، فواد، خدا نور، محسن، محمد و بیشماران هر کدام ستاره بودند، نه آفتاب سوزان و یک گلوله آتش بودند، به پیکر زخمی و بیمار و ناامید یک جامعه درهم کوفته جان دادند، تا ایران ۱۴۰۱ گل سر سبد جهان شود.

و در این نوروز، در این عید خونین، چقدر جایشان خالی است. چقدر قلب بستگان و خانواده بزرگ انقلاب خونین و ریش ریش است، چقدر از جنایتکاران نفرت مان بی حد و حصر است، و چقدر عزم مان قدرتمند است که قسم بخون یاران ایستاده ایم تا پایان. آخرین پنجشنبه سال روی مزار عزیزان همه جا گلباران بود تا بگوییم یادمان نرفته است! ما نه می بخشیم و نه فراموش می کنیم!

بهار آمد و زمستان طبیعت سپری شد. لااقل کودکان کارتن خوابمان چند صباحی از سرما یخ نمیزنند. برای کارگران این عید خونین تر است، فقر و نداری کمرمان را شکسته است. برای ما سفره هفت سینی وجود ندارد، عیدی در تصور نمی گنجد، اگر هست نام جاوید و بلند سربداران محسن و مجید و محمد و سید محمد بی کس و کار، جای خالی صدها جانباخته و هزاران زندانی است.

آنسوتر شکمهای ورآمده که به ما وعده قناعت میدهند از پرخوری درحال ترکیدن اند. سرمایه داران از جان و خون ما پول پارو می کنند و خدایشان را شکرگذارند. آی لعنت برشما خون آشامان و فرصت طلبان و موج سواران! عجب عیدی است امسال، عید خون، عید فقر، عید فریاد و ناله مادران!

بهار آمد، طبیعت تازه شد، جامعه هم تازه میشود، جنگ ادامه دارد! نه ما قبول نمی کنیم، نه ما کارگران این بردگی را تحمل نمی کنیم! زمستان جامعه هم تمام میشود، تمامش می کنیم، ایران در گیر و دار شکفتن یک بهار، یک انقلاب است!

یاد و نام جانباختگان و جگرگوشه هایمان بر بلندترین قله ها و بر جریده تاریخ ثبت است و در قلب سرخ مان محفوظ! در این جنگ ما پیروزیم و شما تمام شده اید و رفتنی هستید، درست مثل زمستان!

  • اخبار روز

 

یک نظر بگذارید