شازده دقت کن!

 

در جریان «قیام گرسنگان»، با محوریت فرقه‌ی ابتذال شر و حامیانشان صدها توئیت و پست و میزگرد در رسانه‌ها و کلاب‌هاوس برگزار شد تا ثابت کنند گرسنه خواندن مردم معترض توهین به آنان است. از مهدی حاجتی و حسین رونقی تا علیرضا کیانی و مسیح علی‌نژاد، از رضا حقیقت‌نژاد و مراد ویسی تا فرنگیس بیات و عجیب‌زاده و شلدون و انواع برانداز-خوشمزه‌های مقیم توئیتر علیه عنوان «قیام گرسنگان» منبر رقتند و توصیه‌های داهیانه صادر کردند. متاثر از آنان ده‌ها کامنت زیر پست‌های ما گذاشته شد با همین مضمون که گویا ما با نام «قیام گرسنگان» به مردم توهین می‌کنیم و تعداد ریپورت‌های فرموده آنقدر زیاد شد که صفحه را برای هشت روز از دست دادیم.

رضا پهلوی، که تمام این جماعت از بندگان بارگاه و چاکران جان‌نثار او محسوب می‌شوند، در بخش پرسش و پاسخ با خبرنگاران، آنجا که دیگر از روی متنی که در اتاق فکر برایش نوشته بودند و حتی نمی‌توانست بی تُپُق از روی آن بخواند، حرف نمی‌زد، در پاسخ به یکی از پرسش‌ها خطاب به کشورهای غربی صریحا می‌گوید: «ما یادمون نمی‌ره که شما به خاطر منافع خودتون حاضرین از یک ملتی که در حد گشنگی به خیابون اومده، اینطور دارن سرکوب می‌شن، نادیده می‌گیرین». کاری با جمله‌بندی شگرف این حرف‌ها نداریم اما جا دارد فرقه‌ی ابتذال شر، آزادی‌خواهان مقیم توئیتر و حومه، کارشناسان و کارمندان ایران اینترنشنال و سلبریتی-اکتیویست‌ها به همراه خیل کامنت‌گذاران نگران شان و احترام مردم بروند سراغ «شاهزاده»ی دل‌ها و به او یادآوری کنند با «گشنه» خواندن مردم به آنها توهین کرده است.

اما این کار را نمی‌کنند چون اپوزیسیون راست جمهوری اسلامی آمیزه‌ای است از ارتجاع، تزویر و دورویی و حتما برای آنها این جزو اختیارات همایونی است که رعیت را «گشنه» بخواند.

#قیام_گرسنگان

#قیام_فرودستان

#نان_کار_آزادی

@sarkhatism

 

یک نظر بگذارید