عنکبوت مقدس توهین به امام رضا یا کارتل آستان قدس ؟

 

چند روزی است که با نمایش فیلم عنکبوت مقدس در جشنواره کن ، عده ای فریاد وااسلاما وا قرآنا سر داده و فیلم را توهین به امام رضا دانسته و عده ای هم ندانسته و بدون دیدن فیلم چشم و گوش بسته به سازندگان فیلم بدبیراه گفته و در محکومیت فیلم عکس امام رضا را استوری میکنند ! بگذریم از اینکه داستان فیلم هیچ ربطی به امام رضا ندارد و داستان یک قاتل زنجیره ای است که در اواخر دهه ۷۰ دهها زن خودفروش را براساس اعتقادات دینی سربه نیست میکند … حالا ببینیم دلیل حمله گروه مافیایی علم الهدی به فیلم چیست ؟ و چرا احساس خطر میکنند ؟

 

در سال ۱۳۶۶ که قانون مالیاتی ایران تصویب شد امام خمینی آستان قدس و موسسات وابسته‌اش را از پرداخت مالیات معاف کرد اما نکته همین است که ٩٠% از بنگاه‌های متصل به آستان قدس بعد از مرگ امام خمینی و در سه دهه گذشته پدیدار شدند که فعالیت‌های این بنگاه‌ها از بیمارستان تا خودروسازی را در بر می‌گیرد ؛ و الان این امپراتوری ثروت و قدرت در اختیار  والی خراسان علم الهدی و دامادش ابراهیم رئیسی میباشد؛ که درآمدهای آن هیچ سودی برای کشور و ملت ندارد و قسمت بزرگی از سود حاصله از این فعالیت های اقتصادی در خارج از کشور با نام های شخصی افراد سرمایه گذاری می شود. و اما لیست فقط تعدادی از این شرکتها و هلدینگهای اقتصادی آستان قدس رضوی ۰۰۰

# – موسسات وشرکت‌های صنعتی

کارخانجات سیمان سمنگان

کارخانجات تهیه و تولید فرش آستان قدس رضوی

کارخانجات سنگ قدس رضوی

کارخانجات صنایع چوبی آستان

کارخانجات معادن وگرانیت قدس

کارخانجات نخ ریسی و نساجی خسروی

شرکت  چاپ و انتشارات آستان

# – موسسات و شرکت‌های غذایی

شرکت آرد قدس رضوی

شرکت خمیر مایه رضوی

شرکت فرآورده‌های غذایی رضوی

شرکت فرآورده‌های لبنی رضوی

شرکت قند آبکوه

شرکت قند تربت حیدریه

شرکت قند چناران

شرکت قند خراسان رضوی

شرکت نان قدس رضوی

# موسسات و شرکت‌های کشاورزی

🔺 شرکت کشاورزی رضوی

🔺 شرکت عمران جنگل‌های قدس

🔺 شرکت کشاورزی وموقوفات چناران

🔺 شرکت کشت وصنعت اسفراین

🔺 شرکت کشت وصنعت انابد

🔺 شرکت کشت وصنعت سرخس

🔺 موسسه باغات آستان قدس رضوی

🔺 موسسه کشت و دام کنه بیست

🔺 موسسه کشت وصنعت مزرعه نمونه

🔺 موسسه موقوفات ملک

🔺 موسسه کشاورزی جنوب خراسان

🔺 موسسه موقوفات و کشاورزی سمنان

# – موسسات و شرکت‌های خدماتی

شرکت پخش رضوی

شرکت داروسازی ثامن

شرکت ساختمانی بتن قدس رضوی

شرکت فن آوری اطلاعات رضوی فاوا

شرکت کارگزاری رضوی

شرکت مسکن وعمران قدس رضوی

شرکت مهندسان مشاور آستان قدس

شرکت مهندسی آب وخاک

موسسه اعتباری رضوی

موسسه خدمات عمران خراسان

موسسه منطقه ویژه اقتصادی سرخس

# –  موسسات و شرکت‌های خودروسازی

شرکت خودرو سازی شهاب خودرو

شرکت شهاب یار

شرکت کمباین سازی ایران

# – املاک آستان قدس رضوی

۴٣% از مساحت مشهد متعلق به آستان قدس است یعنی بیش از ۱۳ هزار هکتار از مساحت این شهر جزو موقوفات آستان قدس رضوی است اما این موقوفات محدود به مشهد و خراسان نیست و آستان قدس در سرتاسر ایران املاک و زمین و باغ و چاه و قنات دارد و بیش از ٣٠٠ هزار مستاجر ، از همدان وآذربایجان شرقی و گلستان و گیلان تا تهران و اصفهان و سمنان و یزد … ارزش تقریبی زمین‌های آستان قدس را حدود  ۳۰ میلیارد دلار (۲۰۰ هزار میلیارد تومان یا ۲۰۰ تریلیارد تومان)تخمین می‌زنند …

# – موسسات ، شرکت‌ها و کارخانه‌هایی که آستان قدس رضوی یکی از سهامداران اصلی آنهاست

راه‌آهن مشهد

فرودگاه بین‌المللی سرخبخشی

پارکینگ طبقاتی صحن رضوی

شرکت فولاد مبارکه اصفهان

نهادی که روزگاری قرار بود با موقوفات شهروندان کار خیریه پیشه کند حالا آنقدر بزرگ وقدرتمند شده است که نه نهادهای نظارتی و نه‌دولت جرات نزدیک شدن به حریم و حوزه استحفاظی امپراطوری علم الهدی و ابراهیم رئیسی  را ندارند؟؟؟

وقتی بنگاه‌های اقتصادی آستان قدس رضوی که از آن به عنوان بزرگ ترین امپراتوری مالی خاورمیانه یاد می‌شود نه تنها مالیات نمیدهد بلکه دفتر و دستک‌ روشنی ندارد و به هیچ مرجعی هم حساب پس نمی‌دهد در چنین کشوری از شفافیت سخن گفتن بیشتر شبیه جک گفتن است !!!؟؟؟

بی خود نیست به کلمه عنکبوت مقدس حساس شده و صدایشان در آمده چون  آستان قدس مانند عنکبوت همه جای مشهد و ایران تار تنیده است  و این توهین به امام رضا نیست بلکه کنایه به کاهنان معبد آمون! و کارتل اقتصادی آستان قدس رضوی است ..

 

یک نظر بگذارید