فراخوان به گردهمآیی

 به مناسبت ۱۰ اکتبر روز جهانی مبارزه علیه اعدام

نه به اعدام ، نه به جمهوری اسلامی !

حق حیات ابتدایی ترین و اساسی ترین حق انسان‌هاست که در اعلامیه‌ی جهانی حقوق بشر نیز به رسمیت شناخته شده‌است.

هیچ ارگان یا دولتی حق ندارد با توسل به مجازات اعدام جان انسان ها را بستاند.

رژیم جمهوری اسلامی که در ردیف بالاترین اعدام کنندگان در جهان قرار دارد، در طی بیش از چهل سال به‌طور مستمر و مداوم دست به جنایت اعدام زده‌، حتی به نماینده‌ی ویژه سازمان ملل اجازه‌ی ورود به ایران و بررسی این موارد را نیز نمی‌دهد.

اعدام در جمهوری اسلامی در خدمت سرکوب خواسته‌ها و مبارزات مردم، ابزاری برای مقابله با خیزش‌های آتی آن‌ها و تحکیم و حفظ موقعیت رژیم بر خلاف اراده‌ و خواست مردم است.

کانون پشتیبانی از مبارزات مردم ایران در وین همصدا و همگام با ده‌ها تشکل در سراسر جهان همگان را به شرکت در گردهمائی به مناسبت ۱۰ اکتبر روز جهانی مبارزه علیه اعدام دعوت می‌کند:

زمان:  شنبه ۱۰ اکتبر، ساعت ۱۸ تا ۲۱

 مکان: اشنفان پلاتس  

Stock-im-Eisenplatz, Kärntner Str. 1, 1010 Wien 

با گسترش فریادهایمان، انزجار و تنفر خود از این  قصاص قرون وسطایی را به افکار عمومی جهان اعلام داریم و از خواسته‌ی وسیع‌ترین بخش مردم کشورمان و همه انسان‌های آزادیخواه در  لغو مجازات اعدام در ایران و حهان پشتیبانی کنیم .

از تمامی شرکت کنندگان درخواست داریم که به‌دلیل وحود شرایط اضطراری کوید– ۱۹ ضمن رعایت فاصله گیری با ماسک در این مکان حضور یابند. ضمنا حمل آرم، شعار سیاسی و پرچم‌های جریانات متنوع سیاسی در این همایش مجاز نیست و تنها با شعارهای نه به اعدام، نه به جمهوری اسلامی، علیه اعدام  و آزادی زندانیان سیاسی برگزار می شود.

کانون پشتیبانی از مبارزات مردم ایران در وین  

۶ اکتبر ۲۰۲۰ – ۱۵ مهر ۱۳۹۹

http://www.kanon-wien.at

contact@kanon-wien.at

یک نظر بگذارید